Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

Advanced Brand Management - Managing Brands in a Changing World (Cód: 9284699)

Temporal, Paul

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 59,50
Cartão Saraiva R$ 59,50 ou em até 2x de R$ 29,75 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Advanced Brand Management - Managing Brands in a Changing World

R$59,50

Descrição

Dr. Paul Temporal is Asia's leading global expert on brand strategy and management. He has over 25 years of experience in consulting and training, and is a much sought after speaker. He has consulted for many of the top corporations and governments in Asia and across the world, and is well known for his practical and results-oriented approach. He is an Associate Fellow at the University of Oxford's Said Business School and Green Templeton College, as well as a Visiting Professor in Marketing at Shanghai Jiao Tong University, China. Dr. Temporal has published numerous bestselling books, including Branding in Asia, Romancing the Customer, Hi-Tech Hi-Touch Branding, Asia's Star Brands, and The Branding of MTV. He can be contacted at www.temporalbrand.com.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118181584
Acabamento ebook
Início da Venda 06/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 2
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 256 (aproximado)
Peso 0.00 Kg
AutorTemporal, Paul