Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

All - American Ads 30s (Cód: 169215)

Heimann, Jim

TASCHEN

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 229,90 em até 7x de R$ 32,84 sem juros
Cartão Saraiva R$ 218,41 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 11x de R$ 20,90 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 7x sem juros de R$ 0,00


All - American Ads 30s

R$229,90

Descrição

At the dawn of the 1930s, modernism started to influence the American advertising industry as waves from the European avant-garde movement made their way across the Atlantic. The trend of literal, uninspired print ads was shaken up by new stylized, symbolic, and even abstract advertisements that relied more on aesthetics than copy. These techniques worked well at first, and ultimately paved the way for advertising as we know it today, but were overshadowed by the need of a country in depression for hard-sell, shirt-sleeve advertising. Subtlety and irony could hardly sell products to a nation struggling to feed itself. Surprisingly, however, the ads of the 1930s reveal nothing of the hard times, painting instead an optimistic picture of affluent American family life. Cheerful and colorful, these ads served an important role as morale boosters, promising happiness and success to a country in crisis.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca TASCHEN
Cód. Barras 9783822816202
Altura 26.00 cm
I.S.B.N. 3822816205
Profundidade 4.50 cm
Referência .
Acabamento Flexível
Número da edição 1
Ano da edição 2003
Idioma Francês,Alemão,Inglês
País de Origem Alemanha
Número de Páginas 768
Peso 2.33 Kg
Largura 20.00 cm
AutorHeimann, Jim