Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

An Introductory History of British Broadcasting (Cód: 9671381)

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 119,85

em até 3x de R$ 39,95 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


An Introductory History of British Broadcasting

R$119,85

Descrição

An Introductory History of British Broadcasting is a concise and accessible history of British radio and television. It begins with the birth of radio at the beginning of the twentieth century and discusses key moments in media history, from the first wireless broadcast in 1920 through to recent developments in digital broadcasting and the internet.
Distinguishing broadcasting from other kinds of mass media, and evaluating the way in which audiences have experienced the medium, Andrew Crisell considers the nature and evolution of broadcasting, the growth of broadcasting institutions and the relation of broadcasting to a wider political and social context. This fully updated and expanded second edition includes:
*the latest developments in digital broadcasting and the internet
*broadcasting in a multimedia era and its prospects for the future
*the concept of public service broadcasting and its changing role in an era of interactivity, multiple channels and pay per view
*an evaluation of recent political pressures on the BBC and ITV duopoly
*a timeline of key broadcasting events and annotated advice on further reading.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781134538058
Acabamento e-book
Início da Venda 29/06/2005
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 498
Proteção Drm Sim
Número da edição 2
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 352 (aproximado)
Ano da Publicação 2005
Seller ID 1
Peso 0.00 Kg