Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Archaeology Is a Brand! - The Meaning of Archaeology in Contemporary Popular Culture (Cód: 9774384)

Holtorf, Cornelius

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 119,85

em até 3x de R$ 39,95 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


Archaeology Is a Brand! - The Meaning of Archaeology in Contemporary Popular Culture

R$119,85

Descrição

What impact is there on the field to recognize that archaeology is a regular feature in daily life and popular culture? Based upon the study of England, Germany, Sweden and the USA, Cornelius Holtorf examines the commonalities and peculiarities of media portrayal of archaeology in these countries, and the differences between media presentations and audience knowledge and attraction to the subject, In his normal engaging, populist style, Holtorf discusses the main strategies available to archaeologists in engaging with their popular representations. Possessors of a widely recognized, positively valued and well underpinned brand, archaeologists need to take more seriously the appeal of their work.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781315434087
Acabamento e-book
Início da Venda 01/07/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 7265
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Número de Páginas 196 (aproximado)
Ano da Publicação 2016
Peso 0.00 Kg
AutorHoltorf, Cornelius