Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Artificial Intelligence and Tutoring Systems (Cód: 9581761)

Wenger,Etienne

ELSEVIER S&T

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 273,80

em até 9x de R$ 30,42 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 9x sem juros de


Artificial Intelligence and Tutoring Systems

R$273,80

Descrição

Artificial Intelligence and Tutoring Systems: Computational and Cognitive Approaches to the Communication of Knowledge focuses on the cognitive approaches, methodologies, principles, and concepts involved in the communication of knowledge.

The publication first elaborates on knowledge communication systems, basic issues, and tutorial dialogues. Concerns cover natural reasoning and tutorial dialogues, shift from local strategies to multiple mental models, domain knowledge, pedagogical knowledge, implicit versus explicit encoding of knowledge, knowledge communication, and practical and theoretical implications. The text then examines interactive simulations, existing CAI traditions, and learning environments.

The manuscript elaborates on knowledge communication, didactics, and diagnosis. Topics include knowledge presentation and communication, pedagogical contexts, target levels of didactic operations, behavioral and epistemic diagnosis, and aspects of diagnostic experience.

The publication is a dependable reference for researchers interested in the computational and cognitive approaches to the communication of knowledge.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca ELSEVIER S&T
Cód. Barras 9781483221113
Acabamento e-book
Início da Venda 12/05/2014
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 42452
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 510 (aproximado)
Ano da Publicação 2014
Peso 0.00 Kg
AutorWenger,Etienne