Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

Audience - Marketing in the Age of Subscribers, Fans and Followers (Cód: 9286268)

Rohrs,Jeffrey K.

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 35,50

em até 1x de R$ 35,50 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Audience - Marketing in the Age of Subscribers, Fans and Followers

R$35,50

Descrição

Proprietary audience development is now a core marketing responsibility. Every company needs audiences to survive.  They are where you find new customers and develop more profitable relationships.  And yet, most companies today treat their email, mobile, and social media audiences like afterthoughts instead of the corporate assets they are.  With AUDIENCE, Jeff Rohrs seeks to change this dynamic through adoption of The Audience Imperative.  This powerful mandate challenges all companies to use their paid, owned, and earned media to not only sell in the short-term but also increase the size, engagement, and value of their proprietary audiences over the long-term.  As content marketing professionals have discovered, the days of “build it and they will come” are long gone.  If you’re looking for a way to gain a lasting advantage over your competition, look no further and start building your email, Facebook, Google, Instagram, mobile app, SMS, Twitter, website, and YouTube audiences to last.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Wiley (Digital)
Número de Páginas 288 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Início da Venda 06/01/2016
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9781118825563
Número da edição 1
Ano da Publicação 113
AutorRohrs,Jeffrey K.