Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Beliefs And Decision Rules In Public Good Games (Cód: 6327398)

Theo Offerman

SPRINGER VERLAG POD

Vendido e entregue por Saraiva

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.248,70

em até 10x de R$ 124,87 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 1.186,27 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Beliefs And Decision Rules In Public Good Games

R$1.248,70

Descrição

This volume presents an interdisciplinary approach to study individuals' decisions pertaining to public good games. Theories and ideas are extracted from both the field of economics and the field of social
psychology. The empirical strength of different propositions is assessed in a series of experiments. These experiments are specifically designed to answer some conceptual questions. Examples of these questions are: Do
players appreciate the strategic nature of the game? Do they learn from their experience? Are they concerned about the payoffs of other players? Do systematic differences exist between the decision rules of various players?
Beliefs and Decision Rules in Public Good Games is divided into three parts. Part one provides an introduction to this study of players' beliefs and decision rules in public good games. The
experimental method will be used to obtain data in order to test theoretical ideas about beliefs and decision rules. Part two provides the experimental results. The psychological as well as economic ideas are subjected to
experimental testing. The final part provides a summary and interpretation of some of the results discussed in the previous chapters. It sketches the potential contribution of this study to the development of a positive
theory of games.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780792399919
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780792399919
Profundidade 1.59 cm
Referência 9780792399919
Ano da edição 1997
Idioma Inglês
Número de Páginas 252
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorTheo Offerman