Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Biotechnology And The Consumer (Cód: 6326499)

B.M. Knoppers; Alan Mathios

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.397,40 em até 10x de R$ 139,74 sem juros
Cartão Saraiva R$ 1.327,53 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 15x de R$ 93,16 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Biotechnology And The Consumer

R$1.397,40

Descrição

This volume analytically explores consumer perspectives of biotechnology and the ability of the marketplace to address consumer needs and concerns regarding this frontier technology. This includes an examination
of: how science-based industries with complex market transactions provide information and choice to consumers; how consumers' perspectives of risk and uncertainty extend beyond scientific assessments of risks and hence
their market demand for new products; how consumers influence the economy and societal values by bringing to their purchasing decisions a broader range of ethical, social and environmental concerns; how consumers gain a
greater understanding of the importance of consumer acceptance to the successful development of this technology by examining the linkages between capital markets and consumer perspectives; how companies compete and are
structured in the marketplace and how their behavior impacts on consumer welfare; and mechanisms for consumer participation and consultation. The volume also examines various non-market mechanisms for promoting choice,
regulating risks and consulting with the public on the social-ethical aspects raised by biotechnology.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780792355410
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780792355410
Profundidade 2.86 cm
Referência 9780792355410
Ano da edição 1999
Idioma Inglês
Número de Páginas 528
Peso 0.91 Kg
Largura 15.60 cm
AutorB.M. Knoppers; Alan Mathios