Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Brain Literacy for Educators and Psychologists (Cód: 3026039)

Berninger,Virginia W.; Richards,Todd L.

ELSEVIER S&T

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 279,63

em até 9x de R$ 31,07 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 9x sem juros de


Brain Literacy for Educators and Psychologists

R$279,63

Descrição

Although educators are expected to bring about functional changes in the brain--the organ of human learning--they are given no formal training in the structure, function or development of the brain in formal or atypically developing children as part of their education. This book is organized around three conceptual themes: First, the interplay between nature (genetics) and nurture (experience and environment) is emphasized. Second, the functional systems of the brain are explained in terms of how they lead to reading, writing and mathematics and the design of instruction. Thirdly, research is presented, not as a finished product, but as a step forward within the field of educational neuropsychology. The book differs from neuropsychology and neuroscience books in that it is aimed at practitioners, focuses on high incidence neuropsychological conditions seen in the classroom, and is the only book that integrates both brain research with the practice of effective literacy, and mathematics instruction of the general and special education school-aged populations.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca ELSEVIER S&T
Cód. Barras 9780080500263
Acabamento e-book
Início da Venda 06/06/2002
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 19634
Proteção Drm Sim
Ano da edição 52002
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 2002
Peso 0.00 Kg
AutorBerninger,Virginia W.; Richards,Todd L.