Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Brand Leadership - Building Assets In An Information Economy (Cód: 9327022)

Joachimsthaler,Erich; Aaker,David A

Free Press Usa

Vendido e entregue por Saraiva

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 103,10

em até 3x de R$ 34,37 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 97,95 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


Brand Leadership - Building Assets In An Information Economy

R$103,10

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

A dozen management fads have come and gone in the past decade, but brand equity, first explored by David Aaker in the late 1980s, has exploded in importance. Recognized by Brandweek as 'the dean of the brand-equity movement,' Aaker now prepares managers for the next level of the brand revolution -- brand leadership. For the first time, Aaker and coauthor Erich Joachimsthaler describe how the emerging paradigm of strategic brand leadership is replacing the classic, tactically oriented brand management system pioneered by Procter & Gamble. This fundamental shift involves nothing less than a revolution in organizational structure, systems, and culture -- as the authors demonstrate with hundreds of case studies from companies such as Polo Ralph Lauren, Virgin Airlines, Adidas, GE, Marriott, IBM, McDonald's, Maggi, and Swatch. This immensely readable book provides the brand management team with the capability to:
Create and elaborate brand identities (what should the brand stand for) Use the brand relationship spectrum, a powerful tool to harness subbrands and endorsed brands to form brand architectures that create clarity, synergy and leveraged assets Identify the customer 'sweet spot' and the driving idea that will move brand-building efforts beyond advertising to break out of the clutter Use the Internet and sponsorship to make brands resources work more effectively Address the four imperatives of global brand management
Like David Aaker's two previous bestselling books, Brand Leadership will be essential reading for line executives and brand managers in market-driven firms worldwide.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Free Press Usa
Cód. Barras 9781439172919
Altura 22.86 cm
I.S.B.N. 9781439172919
Profundidade 2.08 cm
Referência 9781439172919
Acabamento Brochura
Número de Páginas 368
Peso 0.54 Kg
Largura 15.24 cm
AutorJoachimsthaler,Erich; Aaker,David A