Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Cases About Redefining Global Strategy (Cód: 9187467)

Ghemawat,Pankaj

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 673,10 em até 10x de R$ 67,31 sem juros
Cartão Saraiva R$ 639,45 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 15x de R$ 44,87 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Cases About Redefining Global Strategy

R$673,10

Descrição

In 'Cases about Redefining Global Strategy,' Pankaj Ghemawat and Jordan Siegel have assembled 26 full-length case studies as a resource for active learning about the nature of cross-border differences and strategies. As technology innovation globalizes markets and firms, management education must adopt a truly modern perspective on globalization--one that illuminates differences across borders rather than emphasizing similarities and imposing local models onto far-flung cultures. A new generation of managers and innovators who must compete in a 'flat' world cannot succeed while following a one-size-fits-all approach to global strategy.
Pankaj Ghemawat, Professor of Strategy at Spain's IESE Business School and author of 'World 3.0' and 'Redefining Global Strategy,' and Harvard Business School Professor Jordan Siegel represent a new era of thinking in global strategy. This carefully chosen selection of classics and new material from Harvard Business Publishing also includes an introduction and six introductory module notes that identify key themes and strategic concepts explored in the cases. Though attuned to the format of an MBA course, the cases and text may also be used individually or in programs outside the strategy curriculum.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422127223
Altura 23.62 cm
I.S.B.N. 9781422127223
Profundidade 3.81 cm
Referência 9781422127223
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 722
Peso 1.27 Kg
Largura 19.05 cm
AutorGhemawat,Pankaj