Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Child Perspectives And Children's Perspectives In Theory And Practice (Cód: 6327450)

Dion Sommer; Ingrid Pramling Samuelsson; Karsten Hundeide

Springer Verlag

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 803,90

em até 10x de R$ 80,39 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 763,71 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Child Perspectives And Children's Perspectives In Theory And Practice

R$803,90

Descrição

Recent decades have seen a growing emphasis, in a number of professional contexts, on acknowledging and acting on the views of children. This trend was given added weight by the UN Convention on the Rights of the
Child, ratified in 1990. Today, seeking the perspective of the child has become an essential process in all sorts of tasks, from framing new legislation to regulating professions. This book answers the fundamental question of
what it is that constitutes a 'child perspective', and how this might differ from the perspectives of children themselves. The answers to such questions have important implications for building progressive and developmental
adult-child relationships. However, theoretical and empirical treatments of child perspectives and children's perspectives are very diverse and idiosyncratic, and the standard reference work has yet to be written. Thus, this
work is an attempt to fill the gap in the literature by searching for and defining key formulations of potential child perspectives within parts of the so-called 'new child paradigm'. This has been derived from childhood
sociology, contextual-relational developmental psychology, interpretative humanistic psychology and developmental pedagogy. The highly experienced authors develop a comprehensive professional child perspective paradigm that
integrates recent theory and empirical child research. With its clear presentation of underlying theories and suggested applications, this book illustrates a child-oriented understanding of specific relevance to both
child-care and preschool educational practice.

Características

Peso 0.45 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Springer Verlag
I.S.B.N. 9789048133154
Referência 9789048133154
Altura 23.40 cm
Largura 15.60 cm
Profundidade 1.59 cm
Número de Páginas 264
Idioma Inglês
Cód. Barras 9789048133154
Ano da edição 2010
AutorDion Sommer; Ingrid Pramling Samuelsson; Karsten Hundeide