Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

China'apos;s New Retail Economy - A Geographic Perspective (Cód: 9621721)

Shuguang Wang

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 164,85

em até 5x de R$ 32,97 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 5x sem juros de


China'apos;s New Retail Economy - A Geographic Perspective

R$164,85

Descrição

Retail is the essential link between production and consumption. The dynamics of a nation'apos;s economy cannot be fully understood without a good understanding of its retail sector. This book is written to achieve three broad objectives. First, it provides a comprehensive assessment of the changes in consumption patterns in China, the current size of the Chinese consumer market, and the regional variations. Second, it presents an interpretation of the changes in the country'apos;s regulatory system and the corresponding policy initiatives, including the new state spatial strategies devised after its admission to the WTO. Third, it delivers a systematic analysis of the transformation of China'apos;s retail sector. This includes the entry and expansion of foreign retailers, the development of indigenous retail chains as a national strategy to modernize China'apos;s retail industry, and the changing retailer-supplier relations. This book is a useful reference not only for university students and faculty researchers, but also for international retailers and commercial real estate developers who contemplate business and investment opportunities in China.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781317812807
Acabamento e-book
Início da Venda 10/01/2014
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 5755
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 234 (aproximado)
Ano da Publicação 114
Peso 0.00 Kg
AutorShuguang Wang