Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Christianity and the Culture Machine - Media and Theology in the Age of Late Secularism (Cód: 9478000)

Rocchio, Vincent F.

Wipf and Stock Publishers (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 81,43

em até 2x de R$ 40,72 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


Christianity and the Culture Machine - Media and Theology in the Age of Late Secularism

R$81,43

Descrição

Christianity and the Culture Machine is a precedent-shattering approach to combining theories of media and culture with theology. In this intensive examination of Christianity's role in the cultural marketplace, the author argues that Christianity's inability to effectively contest the ideology of secular humanism is not a theological shortcoming, but rather a communications problem: the institutional church is too wedded to an outmoded aesthetic of Christianity to communicate effectively. Privileging authority and obedience over the egalitarian and transformative goal of Christianity, the church fails to recognize how it undermines the vitality of the Christian narrative and message. In the absence of a more compelling vision offered by the official church, a new aesthetic can be found forming within the margins of popular culture texts. Despite its past failures in representing the Bible in mainstream film and television, the culture industry now offers more compelling versions of core Christian theology without even realizing it--within the margins of the main storylines. This book analyzes the aesthetic principles employed by these appropriations and articulations of Christian discourse as a means of theorizing what a new aesthetic of Christianity might look like.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Wipf and Stock Publishers (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781498209809
Acabamento e-book
Início da Venda 05/08/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 16567
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 328 (aproximado)
Ano da Publicação 116
Peso 0.00 Kg
AutorRocchio, Vincent F.