Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Cognition, Communication, and Romantic Relationships (Cód: 9626591)

James G. Cantrill; James M. Honeycutt

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 98,85

em até 3x de R$ 32,95 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


Cognition, Communication, and Romantic Relationships

R$98,85

Descrição

Cognition, Communication, and Romantic Relationships focuses on the role of memory, communication, and social cognition in the development of romantic relationships. The authors review developmental models of communication and examine criticisms of these models. They also explore the stages through which relationships escalate and deteriorate, and consider the processes for such activities as meeting new people, dating, sexual intercourse, and terminating relationships. Differences between men and women are discussed throughout the text, in light of current research supporting systematic gender differences in how people think about romance and relationships.

As an extended analysis and research review of how thinking about romance influences and is influenced by communicative processes, this text offers a deeper understanding of the cognitive and communicative factors involved in relationship processes. It is designed for use in courses on interpersonal relationships and intimate relations in social psychology, communication, counseling psychology, clinical psychology, and sociology.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781135658571
Acabamento e-book
Início da Venda 08/04/2014
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 3434
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 224 (aproximado)
Ano da Publicação 114
Peso 0.00 Kg
AutorJames G. Cantrill; James M. Honeycutt