Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

Comic-Con and the Business of Pop Culture: What the World's Wildest Trade Show Can Tell Us About the (Cód: 8289789)

Salkowitz,Rob

Mcgraw-hill Digital

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 63,64

Por: R$ 47,73

em até 1x de R$ 47,73 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Comic-Con and the Business of Pop Culture: What the World's Wildest Trade Show Can Tell Us About the

R$47,73

Descrição

The Comic-Con phenomenonÂ?and what it means for your business The annual trade show Comic-Con International isnÂ?t just fun and games. According to award-winning business author and futurist Rob Salkowitz itÂ?s a Â?massive focus group and marketing megaphoneÂ? for HollywoodÂ?and in Comic-Con and the Business of Pop Culture, he examines the business of popular culture through the lens of Comic-Con. Salkowitz offers an entertaining and substantive look at the show, providing a close look at the comic-book and videogame industriesÂ? expanding influence on marketing, merchandising, and the entertainment industry. Rob Salkowitz is founder and Principle Consultant for the communications firm MediaPlant, LLC.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Mcgraw-hill Digital
Número de Páginas 304 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 1996
Início da Venda 19/11/2014
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9780071797030
Ano da Publicação 112
AutorSalkowitz,Rob