Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

Communicating - A Social, Career, and Cultural Focus (Cód: 9751087)

Wolvin, Darlyn R.; Berko, Roy; Andrew Wolvin

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 508,20 em até 10x de R$ 50,82 sem juros
Cartão Saraiva R$ 508,20 ou em até 15x de R$ 33,88 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Communicating - A Social, Career, and Cultural Focus

R$508,20

Descrição

This highly-regarded introduction to communication book offers a comprehensive blend of basic communication theory, research, and skills, with a strong emphasis on relationship communication (social), workplace (career), and intercultural communication (culture).Communicating introduces the basic principles of communication and applies them to interpersonal, group, interviewing, and public speaking contexts. The book stresses communication competence through boxed material, Learn by Doing activities, thought-provoking questions, and self-assessment tests. New and strengthened pedagogy highlights and reinforces the book'apos;s social, career, and cultural themes, with a particular emphasis on intercultural communication and communicating in an increasingly high-tech, global environment.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Número de Páginas 478 (aproximado)
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Início da Venda 17/09/2016
Cód. Barras 9781315506920
Ano da Publicação 2016
AutorWolvin, Darlyn R.; Berko, Roy; Andrew Wolvin