Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Consuming Knowledge (Cód: 6327285)

Steven D. Silver

SPRINGER VERLAG POD

Vendido e entregue por Saraiva

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.132,70

em até 10x de R$ 113,27 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 1.076,07 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Consuming Knowledge

R$1.132,70

Descrição

While consumers are recognized as valuing market goods and services for the activities they can construct from them in the frameworks of several disciplines, consequences of the characteristics of goods and
services they use in these activities have not been well studied. In this book, knowledge-yielding and conventional goods and services are contrasted as factors in the construction of activities that consumers engage in
when they are not in the workplace. Consumers are seen as deciding on non-work activities and the inputs to these activities according to their objectives, and the values and accumulated skills they hold. It is suggested
that knowledge content in these activities can be efficient for consumer objectives and also have important externalities through its effect on productivity at work and economic growth. The exposition seeks to elaborate
these points and contribute to multi-disciplinary dialogue on consumption. Introduction: Consuming Knowledge Dimensioning Consumption: The Use of Knowledge in Non-Work Activities
The Construct of the Valuing of Knowledge and Personal Consumption Expenditure in the U.S. National Accounts 1929-1989 The Interaction of Non-Work and Work Activities:
Cross-Domain Transfers of Skill and Affect Integrating Non-Work Activities into Frameworks of Economic Growth Directions for the Study of Knowledge Use in Non-Work
Activities

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780792386896
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780792386896
Profundidade 1.59 cm
Referência 9780792386896
Ano da edição 2000
Idioma Inglês
Número de Páginas 260
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorSteven D. Silver