Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Promoção Visa Checkout

Copycats - How Smart Companies Use Imitation To Gain A Strategic Edge (Cód: 9187537)

Shenkar,Oded

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,00 em até 3x de R$ 38,67 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,20 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,20 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


Copycats - How Smart Companies Use Imitation To Gain A Strategic Edge

R$116,00

Descrição

In the business world, imitation gets a bad rap. We see imitating firms as ?me too? players, forced to copy because they have nothing original to offer. We pity their fate: a life of picking up crumbs discarded by innovators striding a path paved with fame and profit.
In Copycats, Oded Shenkar challenges this viewpoint. He reveals how imitation?the exact or broad-brushed copying of an innovation?is as critical to prosperity as innovation.
Shenkar shows how savvy imitators generate huge profits. They save not only on R&D costs but also on marketing and advertising investments made by first movers. And they avoid costly errors by observing and learning from others? trials.
Copycats presents suggestions for making imitation a core element in your competitive strategy and pairing it powerfully with innovation, including:
- How to select the right model to imitate
- How to avoid oversimplification of a model
- Which imitation strategy to use
- How to prepare and execute an implementation plan
Engaging, practical, and rich in company examples, Copycats unveils how to add imitation to your competitive arsenal.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422126738
Altura 25.65 cm
I.S.B.N. 9781422126738
Profundidade 1.52 cm
Referência 9781422126738
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 241
Peso 0.39 Kg
Largura 15.49 cm
AutorShenkar,Oded