Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning (Cód: 6324924)

Edwin J. Nijssen; Ruud T. Frambach

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 708,70 em até 10x de R$ 70,87 sem juros
Cartão Saraiva R$ 673,27 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 15x de R$ 47,25 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning

R$708,70

Descrição

Creating and delivering superior customer value is essential for organizations operating in today's competitive environment. This applies to virtually any kind of organization. It requires a profound understanding
of the value creation opportunities in the marketplace, choosing what unique value to create for which customers, and to deliver that value in an effective and efficient way. Strategic marketing management helps to execute
this process successfully and to achieving sustainable competitive advantage in the market place. Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning discusses an approach that is
both hands-on and embedded in marketing and strategy theory. This book is different from most other marketing strategy books because it combines brief discussions of the underlying theory with the presentation of a
selection of useful strategic marketing tools. The structure of the book guides the reader through the process of writing a strategic marketing plan. Suggestions for using the tools help to apply them successfully. This
book helps students of marketing strategy to understand strategic marketing planning at work and how to use specific tools. Furthermore, it provides managers with a practical framework and guidelines for making the
necessary choices to create and sustain competitive advantage for their organizations.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780792372721
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780792372721
Profundidade 1.11 cm
Referência 9780792372721
Ano da edição 2000
Idioma Inglês
Número de Páginas 160
Peso 0.41 Kg
Largura 15.60 cm
AutorEdwin J. Nijssen; Ruud T. Frambach

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning