Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Creating The Future With All Finance And Financial Conglomerates (Cód: 6106773)

L. Berghe; K. Verweire

SPRINGER VERLAG POD

Vendido e entregue por Saraiva

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 957,60

em até 10x de R$ 95,76 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 909,72 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Creating The Future With All Finance And Financial Conglomerates

R$957,60

Descrição

Creating the Future with All Finance and Financial Conglomerates comprises an academic search for an understanding of all finance and financial conglomerates. It presents a strategic and
economic analysis of diversification strategies and the growing interface between different types of financial firms. On the basis of a solid analysis of theoretical foundations and practical value, the book develops basic
concepts of creating the future: especially solutions in managing risks and fresh ideas for the development of integrated financial services. The structure of the book is logical: starting on theoretical
foundations (section 1, part A) and examining the economic value of All Finance and Financial Conglomerates (part B), leads to creating a concept for the future (part C). Case studies add additional practical value to this
research. The review of the subject is completed by aspects of risk management in this sector and by political guidelines for the EU single market (section 2). The book builds further on Professor Van den
Berghe's first publication, entitled Financial Conglomerates - New Rules for New Players (published by Kluwer Academic Publishers in October 1995) and broadens the scope in the
direction of strategic and managerial aspects. The following five aspects underline the innovativeness of the material: The volume is not only focused on the diversification of banks via
`bancassurance', but also analyses in depth the parallel developments in the insurance market, whereby insurers and insurance intermediaries launch themselves in the direction of `assurfinance'; The
material analyses not only the cross-selling of each other's products and the blurring of the market boundaries, but also the diversification, collaboration, and integration on all other levels and functions;
New conceptual tools (the financial conglomerates control board) are developed to provide a more in-depth comparison of the many cases of this international trend; The book goes far beyond
the categorisation of the mode of diversification, by looking at all managerial aspects of such a growth strategy; and The work looks at the economic and legal aspects involved as well as at the
more strategic and managerial aspects. This research has been made possible thanks to the financial support of The LEVOB Foundation.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780792381839
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780792381839
Profundidade 1.43 cm
Referência 9780792381839
Número da edição 1998
Ano da edição 1998
Idioma Inglês
Número de Páginas 240
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorL. Berghe; K. Verweire