Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Creating the Social Venture (Cód: 9453686)

Coleman,Susan; Dafna Kariv

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 149,85

em até 4x de R$ 37,46 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


Creating the Social Venture

R$149,85

Descrição

Social entrepreneurship is a growing area, and we frequently hear of new ventures committed to social change. In academia, however, social entrepreneurship has typically been taught as a 'apos;version'apos; of entrepreneurship, ignoring the unique structure, challenges and goals of the social venture.
In their new book, Coleman and Kariv draw on the latest theory and research to provide boundaries to the definition of social entrepreneurship, discussing both what it is, and what it is not. The book answers several key questions:


Who are social entrepreneurs?


What is the process for identifying and solving a social need?


What are the differences between for-profit and not-for-profit social ventures?



What is the role of innovation?


How do we develop high performing firms?


How do we measure success?

The focus on context allows students to appreciate how social entrepreneurship develops and operates in different countries and cultures, lending a global perspective to the book. Combined with rich pedagogy and a companion website, it provides students with all the learning tools they need to grasp this important subject.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781135015084
Acabamento e-book
Início da Venda 20/08/2015
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 4198
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 326 (aproximado)
Ano da Publicação 115
Peso 0.00 Kg
AutorColeman,Susan; Dafna Kariv