Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Creativity and Reason in Cognitive Development (Cód: 2930941)

Baer, John; Kaufman,James C.; Baer,John; Kaufman,james C.

CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 120,00

em até 4x de R$ 30,00 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


Creativity and Reason in Cognitive Development

R$120,00

Descrição

To what extent do creativity and imagination decline in childhood? What factors might influence a decline? Theories of cognitive development show only uni-directional progress (although theorists may disagree whether such progress occurs steadily in small continuous improvements or comes in stages separated by plateaus during which developmental gains are consolidated). Declines in levels of skill are quite uncommon, yet many have observed just such an unusual pattern with regard to the development of creativity and of the imagination. Is there something about the development of one kind of thinking that undermines imaginative and creative thinking? Is it perhaps the process of schooling itself, with its focus on the acquisition of knowledge and the production of correct (rather than imaginative) answers, which promotes this decline? This book explores these questions from a variety of perspectives. Essays from psychologists and educators from diverse backgrounds discuss the relationships among creativity, reason, and knowledge.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
Cód. Barras 9780511189975
Acabamento e-book
Início da Venda 31/05/2006
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 3424
Proteção Drm Sim
Ano da edição 52006
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 382 (aproximado)
Ano da Publicação 106
Peso 0.00 Kg
AutorBaer, John; Kaufman,James C.; Baer,John; Kaufman,james C.