Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

Designing the Editorial Experience - A Primer for Print, Web, and Mobile (Cód: 9673809)

Sue Apfelbaum; Juliette Cezzar

Quarto Publishing Group USA, Inc. (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 49,29

Por: R$ 36,97

em até 1x de R$ 36,97 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Designing the Editorial Experience - A Primer for Print, Web, and Mobile

R$36,97

Descrição

In a world of media that seems to be ever-changing, how do we define a newspaper, magazine or journal? Are we drinking our morning coffee on a Sunday as we sit down and read our newstablet? Look around any doctor'apos;s office waiting room and you will find two people reading the same magazine, one holding the paper version, another on their phone. With so many medium options, designers need to evaluate the best formats to convey an editorial vision. In Designing the Editorial Experience, authors Sue Apfelbaum and Juliette Cezzar will discuss what it means to design for multiple media. It features advice from professionals in both the design and editorial fronts -and digital strategists too- about what is constant and what is changing in the field. Inside, you will find examples of the best editorial design being produced today. In addition, explore the audiences for content, what forms the content takes, and how workflows are managed. This book provides a primer on the elements of editorial design that result in rich, thoughtful, and rewarding editorial experiences.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Quarto Publishing Group USA, Inc. (Livros Digitais)
Número de Páginas 224 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 21713
Início da Venda 01/03/2014
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9781627880497
Ano da Publicação 114
AutorSue Apfelbaum; Juliette Cezzar