Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Digital Identities - Creating And Communicating The Online Self (Cód: 9219215)

COVER ,ROBERT; Cover, Rob

Academic Press

Vendido e entregue por Saraiva

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 232,30

em até 7x de R$ 33,19 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 220,69 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 7x sem juros de


Digital Identities - Creating And Communicating The Online Self

R$232,30

Descrição

Online Identities: Creating and Communicating the Online Self presents a critical investigation of the ways in which representations of identities have shifted since the advent of digital communications technologies. Critical studies over the past century have pointed to the multifaceted nature of identity, with a number of different theories and approaches used to explain how everyday people have a sense of themselves, their behaviors, desires, and representations. In the era of interactive, digital, and networked media and communication, identity can be understood as even more complex, with digital users arguably playing a more extensive role in fashioning their own self-representations online, as well as making use of the capacity to co-create common and group narratives of identity through interactivity and the proliferation of audio-visual user-generated content online.Makes accessible complex theories of identity from the perspective of today's contemporary, digital media environmentExamines how digital media has added to the complexity of identityTakes readers through examples of online identity such as in interactive sites and social networkingExplores implications of inter-cultural access that emerges from globalization and world-wide networking

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Academic Press
Cód. Barras 9780124200838
Altura 22.86 cm
I.S.B.N. 9780124200838
Profundidade 1.70 cm
Referência 9780124200838
Acabamento Brochura
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 320
Peso 0.43 Kg
Largura 15.24 cm
AutorCOVER ,ROBERT; Cover, Rob