Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Digital Identities - Creating And Communicating The Online Self (Cód: 9219215)

COVER ,ROBERT; Cover, Rob

Academic Press

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 232,30

em até 7x de R$ 33,19 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 220,69 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 7x sem juros de


Digital Identities - Creating And Communicating The Online Self

R$232,30

Descrição

Online Identities: Creating and Communicating the Online Self presents a critical investigation of the ways in which representations of identities have shifted since the advent of digital communications technologies. Critical studies over the past century have pointed to the multifaceted nature of identity, with a number of different theories and approaches used to explain how everyday people have a sense of themselves, their behaviors, desires, and representations. In the era of interactive, digital, and networked media and communication, identity can be understood as even more complex, with digital users arguably playing a more extensive role in fashioning their own self-representations online, as well as making use of the capacity to co-create common and group narratives of identity through interactivity and the proliferation of audio-visual user-generated content online.Makes accessible complex theories of identity from the perspective of today's contemporary, digital media environmentExamines how digital media has added to the complexity of identityTakes readers through examples of online identity such as in interactive sites and social networkingExplores implications of inter-cultural access that emerges from globalization and world-wide networking

Características

Peso 0.43 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Academic Press
I.S.B.N. 9780124200838
Referência 9780124200838
Altura 22.86 cm
Largura 15.24 cm
Profundidade 1.70 cm
Número de Páginas 320
Idioma Inglês
Acabamento Brochura
Cód. Barras 9780124200838
País de Origem Estados Unidos
AutorCOVER ,ROBERT; Cover, Rob