Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Doing Business Successfully in China (Cód: 9582455)

Mona Chung

ELSEVIER S&T

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 393,43

em até 10x de R$ 39,34 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Doing Business Successfully in China

R$393,43

Descrição

Despite the overwhelming importance of the Chinese economy to the success of Western economies, there has yet to be an examination of why Western companies have had difficulties in doing business with the Chinese. A significant barrier that companies have difficulty to overcome is the effective communication with their Chinese counter parts. This major impediment is caused by no understanding of the cultural differences between the Chinese and Western business cultures. This book offers the solution to this problem: the bi-cultural personnel.The first book presented by a true bi-cultural consultant and researcher who has depth knowledge in the understanding of both the Australian and Chinese markets, culture and more importantly the behavioural pattern of people from both sides of the businessesProvides a totally new perspective for business managers and entrepreneurs to find out how to avoid the same fate as has befallen so many failed enterprisesThe new perspective is to highlight the acceptance of cultural differences as the focus for devising and implementing successful strategy

Características

Produto sob encomenda Não
Marca ELSEVIER S&T
Cód. Barras 9781780632766
Acabamento e-book
Início da Venda 17/08/2011
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 2182
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 246 (aproximado)
Ano da Publicação 2011
Peso 0.00 Kg
AutorMona Chung