Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

Don'apos;t Call It Sprawl (Cód: 2933796)

Bogart,William T.

CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 84,00

em até 2x de R$ 42,00 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


Don'apos;t Call It Sprawl

R$84,00

Descrição

In Don't Call It Sprawl, the current policy debate over urban sprawl is put into a broader analytical and historical context. The book informs people about the causes and implications of the changing metropolitan structure rather than trying to persuade them to adopt a panacea to all perceived problems. Bogart explains modern economic ideas about the structure of metropolitan areas to people interested in understanding and influencing the pattern of growth in their city. Much of the debate about sprawl has been driven by a fundamental lack of understanding of the structure, functioning, and evolution of modern metropolitan areas. The book analyzes ways in which suburbs and cities (trading places) trade goods and services with each other. This approach helps us better understand commuting decisions, housing location, business location, and the impact of public policy in such areas as downtown redevelopment and public school reform.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
Número de Páginas 232 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 1979
Início da Venda 16/10/2006
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9780511243257
Ano da edição 102006
Ano da Publicação 106
AutorBogart,William T.