Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Effective Promotional Planning for e-Business (Cód: 8320883)

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 83,85

em até 2x de R$ 41,93 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


Effective Promotional Planning for e-Business

R$83,85

Descrição

'apos;Effective Promotional Planning for e-Business'apos; is an introductory text for those who need to gain a practical insight into promotional planning and implementation for e-businesses.


Using a range of case studies from around the world, the book illustrates current practice in marketing communications, looking at both start ups and e-business solutions from existing organizations. It covers product, service, business to consumer, business to business, UK, transatlantic and global communications issues, both internally and externally.

The book also addresses specific issues such as:

· Developing traffic
· Making sites more sticky
· Ensuring best possible CRM, partner communications, internal communications and motivation
· Co-ordinating your tactics alongside traditional brand building

With its user-friendly layout and an accompanying website that includes presentation material, additional questions, case studies and updated web links, 'apos;Effective Promotional Planning for e-Business'apos; is the essential guide to this area. It is ideal for all marketing communications executives and managers who need a practical text to help them to prepare a workable marketing communications programme for an e-business operation.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781136408298
Acabamento e-book
Início da Venda 16/05/2012
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 4555
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 296 (aproximado)
Ano da Publicação 2012
Peso 0.00 Kg