Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Embedding Formative Assessment - Practical Techniques for K-12 Classrooms (Cód: 9479309)

Wiliam, Dylan; Siobhan Leahy

Learning Sciences International (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 59,69

em até 1x de R$ 59,69 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Embedding Formative Assessment - Practical Techniques for K-12 Classrooms

R$59,69

Descrição

Effective classroom formative assessment helps educators make minute-by-minute, day-by-day instructional decisions. This clear, practical guide for teachers centers on five key instructional strategies, along with an overview of each strategy and practical formative assessment techniques for implementing it in K-12 classrooms:
1) Clarifying, sharing, and understanding learning intentions and success criteria
2) Engineering productive discussion and activities that elicit evidence of learning
3) Providing feedback that moves learners forward
4) Activating students as learning resources for each other
5) Activating students as owners of their own learningThe authors provide guidance on when and how to use the specific techniques, along with tips, cautions, and enhancements to sustain formative assessment.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Learning Sciences International (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781941112694
Acabamento e-book
Início da Venda 21/05/2015
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 2592
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 272 (aproximado)
Ano da Publicação 115
Peso 0.00 Kg
AutorWiliam, Dylan; Siobhan Leahy