Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Emotions And Technology - Emotions, Technology, And Digital Games (Cód: 9219227)

Tettegah,Sharon

Academic Press

Vendido e entregue por Saraiva

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 271,00

em até 9x de R$ 30,11 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 257,45 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 9x sem juros de


Emotions And Technology - Emotions, Technology, And Digital Games

R$271,00

Descrição

Emotions, Technology, and Digital Games explores the need for people to experience enjoyment, excitement, anxiety, anger, frustration, and many other emotions. The book provides essential information on why it is necessary to have a greater understanding of the power these emotions have on players, and how they affect players during, and after, a game. This book takes this understanding and shows how it can be used in practical ways, including the design of video games for teaching and learning, creating tools to measure social and emotional development of children, determining how empathy-related thought processes affect ethical decision-making, and examining how the fictional world of game play can influence and shape real-life experiences. Details how games affect emotions--both during and after playDescribes how we can manage a player's affective reactionsApplies the emotional affect to making games more immersiveExamines game-based learning and educationIdentifies which components of online games support socio-emotional developmentDiscusses the impact of game-based emotions beyond the context of games

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Academic Press
Cód. Barras 9780128017388
Altura 22.61 cm
I.S.B.N. 9780128017388
Profundidade 1.78 cm
Referência 9780128017388
Ano da edição 2015
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 364
Peso 0.59 Kg
Largura 15.24 cm
AutorTettegah,Sharon