Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Engaging the Public with Climate Change - Behaviour Change and Communication (Cód: 8321059)

Lorenzoni,Irene; Whitmarsh,Lorraine; Saffron O'apos;Neill

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 155,85

em até 5x de R$ 31,17 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 5x sem juros de


Engaging the Public with Climate Change - Behaviour Change and Communication

R$155,85

Descrição

Despite increasing public awareness of climate change, our behaviours relating to consumption and energy use remain largely unchanged. This book answers the urgent call for effective engagement methods to foster sustainable lifestyles, community action, and social change.Written by practitioners and academics, the chapters combine theoretical perspectives with case studies and practical guidance, examining what works and what doesn't, and providing transferable lessons for future engagement approaches. Showcasing innovative thought and approaches from around the world, this book is essential reading for anyone working to foster real and lasting behavioural and social change.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781136540479
Acabamento e-book
Início da Venda 25/06/2012
Tamanho do Arquivo 2532
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 320 (aproximado)
Ano da Publicação 112
Peso 0.00 Kg
AutorLorenzoni,Irene; Whitmarsh,Lorraine; Saffron O'apos;Neill