Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

Essentials of Field Relationships (Cód: 9753582)

Kaler,Amy; Melanie Beres

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 89,85

em até 2x de R$ 44,93 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


Essentials of Field Relationships

R$89,85

Descrição

Field research can consist of trekking across the globe to study peoples in exotic cultural settings. It can also mean strapping on your running shoes and observing behavior at the local market. Regardless of whether the researcher is 'at home' or away, the development of research relationships is paramount to the success of the research project. In this book, the authors provide guidance to researchers on developing relationships in their field research. Using a myriad of examples from projects in a wide range of settings, Kaler and Beres offer helpful hints about how to navigate the personal side of conducting research-establishing and maintaining relationships, handling ethical dilemmas, and identifying how the personal identity of researchers help shape their projects.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Número de Páginas 128 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 2636
Início da Venda 17/09/2016
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9781315429328
Ano da Publicação 2016
AutorKaler,Amy; Melanie Beres