Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Ethics in Advertising - Making the case for doing the right thing (Cód: 9518947)

Snyder,Wally

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 149,85

em até 4x de R$ 37,46 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


Ethics in Advertising - Making the case for doing the right thing

R$149,85

Descrição

This book provides students and practitioners with a comprehensive overview of the rules and principles associated with ethical advertising practices. With extensive research, and a variety of case studies, and expert opinions, it discusses why advertising ethics is important both to the consumer and the professional.

The author presents the rules of ethical conduct recommended by the Institute for Advertising Ethics and demonstrates how these are applied in practice, examining why ethics is important; what the ethical dilemmas the industry faces are; and how to motivate better practices among professionals. The book uses real life stories of 'quot;native advertising,'quot; marketing to children, and diversity in advertising to show how professionals can be inspired to 'quot;do the right thing'quot; for consumers and their companies. Readers will learn how they can solve ethical dilemmas to their personal satisfaction in the competitive work environment.

This balanced perspective to the ethical issues that arise in the advertising industry is sure to resonate with students of advertising and marketing.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781317281535
Acabamento e-book
Início da Venda 03/11/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 1749
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 120 (aproximado)
Ano da Publicação 2016
Peso 0.00 Kg
AutorSnyder,Wally