Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

Front Office (Cód: 8321998)

Abbott,p.; Lewry,S.

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 167,85

em até 5x de R$ 33,57 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 5x sem juros de


Front Office

R$167,85

Descrição

Designed for all students of hospitality and tourism management, the second edition of this best selling text gives a modern approach to front office operations and management using realistic scenarios set in the hotel environment

Key features of this essential text:
· user-friendly style of writing and accessible page layout enables students to use it as a reference book as well as a textbook
· updated in the light of recent developments such as global distribution systems and the internet
· greater focus on increasing yield and expansion of vital management aspects such as staffing and equipment
· additional extended, practical exercise material.

Front Office reflects the importance of different features of the receptionist'apos;s work and is divided into four main sections:
· Procedural aspects
· Dealing with people
· Increasing yield
· Management aspects

Front Office is ideal for GNVQ/ BTEC students, those taking the professional exams of the HCIMA, and for undergraduates and postgraduates studying hospitality and tourism management and all relevant executive courses.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Número de Páginas 211 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 5290
Início da Venda 17/02/2010
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9781136401992
Número da edição 2
Ano da Publicação 110
AutorAbbott,p.; Lewry,S.