Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Funding Strategies For Institutional Advancement Of Private Universities In The United States (Cód: 6328364)

Jean-Pierre K. Bongila

Universal-Publishers.com POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

Economize até R$ 28,26

R$ 160,14 (-15%) em até 1x no crédito R$ 169,56 (-10%) no boleto
R$ 188,40 em até 6x de R$ 31,40 sem juros
Cartão Saraiva R$ 160,14 (-15%) em até 1x no cartão ou em até 9x de R$ 20,93 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 6x sem juros de R$ 0,00


Funding Strategies For Institutional Advancement Of Private Universities In The United States

R$188,40

Descrição

This study examined the institutional advancement programs of successful American private/Catholic universities, two private universities in the United Sates, and two institutions in the Congo. Funding strategies constitute the backbone of advancement programs for successful American private universities/colleges.

This study also investigated the funding mechanisms that successful private universities in the United States utilized to obtain philanthropic dollars. Further, the research assessed the roles of the successful private university presidents and trustees, and determined how public relations impacted the institutional advancement results of those institutions. Finally, the results of this investigation suggested practical applications for the Congolese/African universities.
Grunig s Four Models of Public Relations (1992) provided the conceptual framework of this research. Grunig developed the assumption that excellent private organizations, such as private universities/colleges in the United States, utilized the two-way symmetric model of public relations/communication, which accounted for the advancement effectiveness of those institutions.

Características

Peso 0.45 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Universal-Publishers.com POD
I.S.B.N. 9781581121735
Referência 9781581121735
Altura 24.60 cm
Largura 18.90 cm
Profundidade 1.39 cm
Número de Páginas 260
Idioma Inglês
Cód. Barras 9781581121735
Ano da edição 2003
AutorJean-Pierre K. Bongila