Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

Game Audio Implementation - A Practical Guide Using the Unreal Engine (Cód: 9494306)

Stevens,Richard; Raybould,Dave

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 191,85

em até 6x de R$ 31,98 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 6x sem juros de


Game Audio Implementation - A Practical Guide Using the Unreal Engine

R$191,85

Descrição

Game Audio Implementation offers a unique practical approach to learning all about game audio. If you'apos;ve always wanted to hear your sound or music in a real game then this is the book for you. Each chapter is accompanied by its own game level where you can see the techniques and theories in action before working through over 70 exercises to develop your own demo level. Taking you all the way from first principles to complex interactive systems in the industry standard Unreal Engine© you'apos;ll gain the skills to implement your sound and music along with a deep transferable knowledge of the principles you can apply across a range of other game development tools.

The accompanying website (www.gameaudioimplementation.com) includes:

12 downloadable demonstration games
A unique exercise level for you to develop for your portfolio
An up-to-date online bibliography with further reading for each chapter
A free sound library with hundreds of game SFX 

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Número de Páginas 486 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Tamanho do Arquivo 36023
Início da Venda 22/12/2015
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9781317679455
Ano da Publicação 115
AutorStevens,Richard; Raybould,Dave