Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Global Marketing (Cód: 9241638)

LAMONT; Lamont,Douglas F

John Wiley & Sons

Vendido e entregue por Saraiva

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 363,72

Por: R$ 327,30

em até 10x de R$ 32,73 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 310,94 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Global Marketing

R$327,30

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

This book represents a contemporary vision of how students will see the global marketplace from tomorrow and beyond. Using a highly innovative three scan framework (competitive, environmental, and marketing), 'Global Marketing' synthesizes both traditional analysis (country risk and company tactical marketing mix decision-making) and non-traditional analysis (political, technological, cultural, and marketing strategy factors). The text discusses issues from NAFTA in Mexico to telecommunications in Europe in a comprehensive analytical framework which also reflects a superior understanding of the global environment. Lamont's text will be one of the first to set criteria for understanding how marketing managers must react from now on. Each chapter in ' Global Marketing features a unique three-scan model - Competitive Scan, Environmental Scan and Marketing Scan - that provides a consistent framework for analyzing the tremendous variety of global marketing problems. By using one model to determine the similarities and differences of different situations, students are provided with a clearer understanding of how to devise a marketing strategy that works across markets while taking regional differences into account. ' Global Marketing: * Discusses contemporary global issues * Covers important cultural issues * Offers a superior discussion of the global environment * Synthesizes traditional and non-traditional analysis * Emphasizes experience-based analysis Each chapter features a chapter outline, learning objectives, conclusions and questions based on the learning objectives. ' Global Marketing is suitable for marketing practitioners and all international marketing courses at both the undergraduate and postgraduate level.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9781557868299
Altura 25.00 cm
I.S.B.N. 9781557868299
Profundidade 1.50 cm
Referência 005889050
Acabamento Brochura
Número da edição 1
Ano da edição 1996
Idioma Inglês
Número de Páginas 620
Peso 1.06 Kg
Largura 20.00 cm
AutorLAMONT; Lamont,Douglas F