Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

Guerrilla Marketing for Consultants - Breakthrough Tactics for Winning Profitable Clients (Cód: 9294934)

McLaughlin,Michael W.; Levinson,Jay Conrad

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 31,14

em até 1x de R$ 31,14 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Guerrilla Marketing for Consultants - Breakthrough Tactics for Winning Profitable Clients

R$31,14

Descrição

Trusted advice on successful consulting from the authors of the bestselling Guerrilla Marketing series
Consulting is entering the era of the guerrilla client-buyers with a glut of information at their fingertips and doubts about the value consultants add. Guerrilla Marketing for Consultants is the first book to reveal how guerrilla marketing can transform today's challenges into golden opportunities for winning profitable work from the new breed of consulting clients. Packed with information, this step-by-step guide details the 12 marketing secrets every consultant should know, the anatomy of a marketing plan, Web sites, sources of free publicity, direct-mail marketing, winning proposals, and more.
Jay Conrad Levinson (San Rafael, CA) is the Chairman of the Board of Guerrilla Marketing International and the author or coauthor of more than 30 books, including the bestselling Guerrilla Marketing series. Michael W. McLaughlin (Mill Valley, CA) has been a partner with Deloitte Consulting since 1994.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Wiley (Digital)
Número de Páginas 304 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Início da Venda 07/12/2015
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9781118040072
Número da edição 1
Ano da Publicação 111
AutorMcLaughlin,Michael W.; Levinson,Jay Conrad