Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Hbr's 10 Must Reads On Emotional Intelligence With Featured Article What Makes A Leader?" By Daniel Goleman (Cód: 9187403)

Harvard Business Review; Harvard Business Review

Harvard Business Review Press

Vendido e entregue por Saraiva

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 96,70

Por: R$ 87,00

em até 2x de R$ 43,50 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 82,65 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


Hbr's 10 Must Reads On Emotional Intelligence With Featured Article What Makes A Leader?" By Daniel Goleman

R$87,00

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

In his defining work on emotional intelligence, bestselling author Daniel Goleman found that it is twice as important as other competencies in determining outstanding leadership.If you read nothing else on emotional intelligence, read these 10 articles by experts in the field. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you boost your emotional skills--and your professional success.This book will inspire you to: Monitor and channel your moods and emotionsMake smart, empathetic people decisionsManage conflict and regulate emotions within your teamReact to tough situations with resilienceBetter understand your strengths, weaknesses, needs, values, and goalsDevelop emotional agilityThis collection of articles includes: 'What Makes a Leader' by Daniel Goleman, 'Primal Leadership: The Hidden Driver of Great Performance' by Daniel Goleman, Richard Boyatzis, and Annie McKee, 'Why It's So Hard to Be Fair' by Joel Brockner, 'Why Good Leaders Make Bad Decisions' by Andrew Campbell, Jo Whitehead, and Sydney Finkelstein, 'Building the Emotional Intelligence of Groups' by Vanessa Urch Druskat and Steve B. Wolff, 'The Price of Incivility: Lack of Respect Hurts Morale--and the Bottom Line' by Christine Porath and Christine Pearson, 'How Resilience Works' by Diane Coutu, 'Emotional Agility: How Effective Leaders Manage Their Negative Thoughts and Feelings' by Susan David and Christina Congleton, 'Fear of Feedback' by Jay M. Jackman and Myra H. Strober, and 'The Young and the Clueless' by Kerry A. Bunker, Kathy E. Kram, and Sharon Ting.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781633690196
Altura 20.83 cm
I.S.B.N. 9781633690196
Profundidade 1.52 cm
Referência 9781633690196
Acabamento Brochura
Ano da edição 2015
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 208
Peso 0.20 Kg
Largura 13.97 cm
AutorHarvard Business Review; Harvard Business Review