Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Historicizing Lifestyle - Mediating Taste, Consumption and Identity from the 1900s to 1970s (Cód: 9649710)

Bell, David

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 173,85

em até 5x de R$ 34,77 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 5x sem juros de


Historicizing Lifestyle - Mediating Taste, Consumption and Identity from the 1900s to 1970s

R$173,85

Descrição

Lifestyles have a history, and lifestyle media is fundamentally implicated in this history. This original volume examines issues of taste, media and lifestyle from the 1900s to 1970s, providing a wealth of empirical evidence and debate from varied international perspectives. Including examples as diverse as 'Good Housekeeping' and 'Playboy', it explores the continuities and discontinuities between the past and present to provide a better understanding of the representation of lifestyle and its relationship to the self. The volume demonstrates how ideas about gender, nation and 'race' problematize taken-for-granted assumptions about lifestyle, with particular emphasis on the new middle classes in the US. The book also examines the role of advertising and marketing in mediating ideas about lifestyle, the role of material culture in the construction of cultural hierarchies and the positioning of social groups within wider cartographies of taste. The volume makes a significant contribution to this growing field and will interest academics and students in media and cultural studies, communication studies, cultural history and sociology.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781317121756
Acabamento e-book
Formato Livro Digital Pdf
Tamanho do Arquivo 7168
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 188 (aproximado)
Ano da Publicação 2016
Peso 0.00 Kg
AutorBell, David