Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

History of Men's Magazines Vol. 3 (Cód: 206130)

Hanson,Dian

TASCHEN

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 299,90

Por: R$ 269,90

em até 8x de R$ 33,74 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 256,41 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 8x sem juros de


History of Men's Magazines Vol. 3

R$269,90

Descrição

Open your notebooks, sharpen your pencils, and get ready for a history lesson like none you’ve ever experienced. You’re about to learn everything you could ever want to know about the world history of men’s magazines—not magazines about sports, not fashion, not hunting or fishing or how to build a birdhouse in ten easy steps, but those titillating periodicals embracing the subject dearest to all heterosexual men’s hearts and other body parts: the undraped female form. Former men’s magazine editor Dian Hanson traces its development from 1900 to 1980 in six massive and informative volumes.

For Volume 3 author/editor Dian Hanson searched the world for the mass-market men’s magazines of the 1960s. With the international economy on the upswing and censorship in a losing battle with lust the sixties were a time of great political, social and moral change. Suddenly hundreds of men’s magazine titles were right out in public, openly sold on newsstands all over the world.

Volume 3 begins with an explosion of new American men’s magazines following the redefinition of US obscenity laws in the late fifties. We examine the enormous impact of Playboy, not only on American titles, but on magazines worldwide. This is the decade when France finally declines as a great force in magazine production; England starts to show her pervy side; Argentina embraces burlesque; and Germany once again blends political activism with nudity. By 1965 even Australia has a booming men’s magazine industry. The volume ends with a look at those great back-of-the-magazine ads for party pills and the first inflatable “dates”.

Características

Peso 0.44 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca TASCHEN
I.S.B.N. 3822829765
Referência 3822829765
Altura 28.00 cm
Largura 22.00 cm
Profundidade 4.00 cm
Número de Páginas 460
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
VOLUME 3
Cód. Barras 9783822829769
País de Origem Alemanha
AutorHanson,Dian