Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

How Designers Think - The Design Process Demystified (Cód: 9671053)

Lawson, Bryan

ELSEVIER S&T

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 212,60

em até 7x de R$ 30,37 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 7x sem juros de


How Designers Think - The Design Process Demystified

R$212,60

Descrição

How Designers Think: The Designing Process Demystified, Second Edition provides a comprehensive discussion of the psychology of the design process. The book is comprised of 15 chapters that are organized into three parts.
The text first discusses the fundamentals of the concept of designer, designing, and design. The second part deals with design problems, including its components, model, and solutions. The last part covers the cognitive aspect of designing; the coverage of this part includes the philosophes, strategies, and tactics of design.
The book will be of great interest to both students and instructors of architecture, planning, and industrial and interior design.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca ELSEVIER S&T
Número de Páginas 252 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 40550
Início da Venda 15/05/2014
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9781483142111
Ano da Publicação 114
AutorLawson, Bryan