Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

How to Be Better At... Creativity (Cód: 9437904)

Petty,Geoff

Lulu Press (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 7,95

em até 1x de R$ 7,95 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


How to Be Better At... Creativity

R$7,95

Descrição

Complete with checklists and self-assessment questionnaires, this book will ensure that you develop your creativity in a practical way. ? Improve your performance ? Update your skills ? Learn new techniques ? Boost your creativity at work and playThe ability to think and work creatively is a hugely fulfilling aspect of life and an asset in any profession. For some it comes naturally, for others it might seem an unattainable skill. Not so! By working through the techniques and questionnaires offered here, anyone can improve their creative skills. The author provides a very simple and easily-applied six phase model of the creative process:• Inspiration - spontaneously generating ideas• Clarification - focusing on what you are trying to achieve• Distillation - deciding which of your ideas to work on• Perspiration - pushing your ideas to completion• Incubation - harnessing the power of your subconscious• Evaluation - considering how to improve your work, and learn from it

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Lulu Press (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781326955427
Acabamento e-book
Idioma 337
Ano da Publicação 117
Peso 0.00 Kg
AutorPetty,Geoff