Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

How to Market Books (Cód: 9609306)

Alison Baverstock

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 182,85 em até 6x de R$ 30,48 sem juros
Cartão Saraiva R$ 182,85 ou em até 9x de R$ 20,32 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 6x sem juros de R$ 0,00


How to Market Books

R$182,85

Descrição

'apos;Baverstock is to book marketing what Gray is to anatomy; the undisputed champion.'apos; Richard Charkin, Executive Director of Bloomsbury Publishing and President Elect of the International Publishers Association
Over four editions, Alison Baverstock'apos;s How to Market Books has established itself as the industry standard text on marketing for the publishing industry, and the go-to reference guide for professionals and students alike.

With the publishing world changing like never before, and the marketing and selling of content venturing into uncharted technological territory, this much needed new edition seeks to highlight the role of the marketer in this rapidly changing landscape.

The new edition is thoroughly updated and offers a radical reworking and reorganisation of the previous edition, suffusing the book with references to online/digital marketing. The book maintains the accessible and supportive style of previous editions but also now offers:


a number of new case studies


detailed coverage of individual market segments


checklists and summaries of key points


several new chapters


a foreword by Michael J Baker, Professor Emeritus of Marketing, Strathclyde University.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Número de Páginas 494 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 3795
Início da Venda 11/02/2015
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9781317646365
Ano da Publicação 115
AutorAlison Baverstock