Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Humanistic Business - Profit through People with Passion and Purpose (Cód: 9584162)

Lyons,Carl; Gary de Rodriguez; Todd Hutchison

Bloomsburys UK ebooks (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 73,90

em até 2x de R$ 36,95 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


Humanistic Business - Profit through People with Passion and Purpose

R$73,90

Descrição

People increasingly want to support businesses that operate with a moral code; businesses they know, like and trust. The global trend for'apos;conscious'apos; business has become increasingly important with the palpable shift away from companies, organisations or governments that act unethically. 'apos;Humanistic businesses'apos; are people-focused and conscious of their obligations towards offering value and building positive relationships with all of their stakeholders.

This is the first practical book to reveal how to create a humanistic business, which promises higher profit, greater staff retention and more satisfied customers. This book shows how humanistic businesses become leaders by creating and promoting trust and authenticity and become popular with loyal staff and clients by designing a unique user experience. It explains why ethical companies are succeeding as they create an environment that customers want to be in, staff members want to work in, and suppliers want to be engaged with. Doing the right thing has never been more profitable.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Bloomsburys UK ebooks (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781472904799
Acabamento e-book
Início da Venda 08/05/2014
Territorialidade Internacional
Tamanho do Arquivo 1719
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 256 (aproximado)
Ano da Publicação 2014
Peso 0.00 Kg
AutorLyons,Carl; Gary de Rodriguez; Todd Hutchison