Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

I is for Influence - The new science of persuasion (Cód: 3656858)

Yeung,Rob

Pan Macmillan (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 41,12

em até 1x de R$ 41,12 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


I is for Influence - The new science of persuasion

R$41,12

Descrição

'apos;How to influence people without getting them drunk or flirting: brilliant'apos; Venetia Thompson, bestselling author of Gross Misconduct • How exactly can we use our body language to win friends and influence people? • When can £1 be more persuasive than £50? • Why does giving customers more choice make them less likely to make a purchase? Some people seem naturally more influential and persuasive. In fact they are simply using rules and techniques that anyone can harness. Psychologist Rob Yeung explores the latest research to expose myths and uncover the real truths about the art of influence and persuasion. I is for Influence not only reveals the secrets behind effortlessly winning trust and support; it will allow you to learn proven techniques for getting that promotion, winning that business contract or even finding your perfect match. By the bestselling author of Confidence and The Extra One Per Cent (Macmillan, 2010). 'apos;This book provides readers with the latest science on persuasion. A must read'apos; Professor Cary L. Cooper, CBE, Professor of Psychology

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Pan Macmillan (Livros Digitais)
Cód. Barras 9780230763463
Acabamento e-book
Início da Venda 02/09/2011
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 641
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 320 (aproximado)
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorYeung,Rob