Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Improving Healthcare (Cód: 1158921)

David Hyman; David Hyman

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 782,60 em até 10x de R$ 78,26 sem juros
Cartão Saraiva R$ 743,47 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 15x de R$ 52,17 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Improving Healthcare

R$782,60

Descrição

Improving Healthcare: A Dose of Competition systematically examines the American health care system from a competition-oriented perspective. The volume surveys the performance of each major sector of
the health care system, and identifies impediments to more effective competition. Improving Healthcare examines such issues as competition v. regulation, public and private sector approaches to health care financing,
cross-subsidies, licensure, provider market concentration, financial and clinical integration, payment for performance, quality, pharmacy benefit managers, direct-to-consumer advertising of pharmaceuticals, certificates of
need, mandates, unionization, the significance of organizational status (nonprofit v. for-profit), and the role of antitrust and consumer protection in health care. It offers concrete recommendations to improve the quality and
cost-effectiveness of the American health care marketplace.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780387257518
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780387257518
Profundidade 2.54 cm
Referência 9780387257518
Ano da edição 2005
Idioma Inglês
Número de Páginas 448
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorDavid Hyman; David Hyman

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Improving Healthcare