Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Improving Low-Reading Ages in the Secondary School - Practical Strategies for Learning Support (Cód: 9625299)

BLUM ,PAUL

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,85

em até 3x de R$ 38,95 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


Improving Low-Reading Ages in the Secondary School - Practical Strategies for Learning Support

R$116,85

Descrição

This highly practical guide shows how learning support teachers and assistants can work effectively with secondary school pupils who are struggling with their reading. It relates directly to the working practices of teachers, steering them through issues such as:

assessing the low-age reader
working with reading withdrawal groups
finding and creating resources for low-age readers
constructing spelling strategies to support reading
understanding the emotional dimension to being a poor reader
how to effectively involve parents.
Paul Blum offers valuable advice on how to make challenging mainstream subject textbooks accessible to low-aged readers and help on where to find good free resources as well as commercial materials to suit them. Exploring the vital relationship between the mainstream and learning support function, he also outlines the ways in which the two can be harnessed to make a significant difference to reading improvement.
 

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781134332182
Acabamento e-book
Início da Venda 06/12/2012
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 763
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 112 (aproximado)
Ano da Publicação 2012
Peso 0.00 Kg
AutorBLUM ,PAUL