Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Integrating Graphics And Vision For Object Recognition (Cód: 6327087)

Mark R. Stevens; J. Ross Beveridge; Larry M. Bates

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.000,40 R$ 900,30 (-10%) em até 10x de R$ 90,03 sem juros
Cartão Saraiva R$ 855,29 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 15x de R$ 60,02 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Integrating Graphics And Vision For Object Recognition

R$900,30

Descrição

Integrating Graphics and Vision for Object Recognition serves as a reference for electrical engineers and computer scientists researching computer vision or computer graphics.
Computer graphics and computer vision can be viewed as different sides of the same coin. In graphics, algorithms are given knowledge about the world in the form of models, cameras, lighting, etc., and infer (or render) an
image of a scene. In vision, the process is the exact opposite: algorithms are presented with an image, and infer (or interpret) the configuration of the world. This work focuses on using computer graphics to interpret
camera images: using iterative rendering to predict what should be visible by the camera and then testing and refining that hypothesis. Features of the book include: Many illustrations to
supplement the text; A novel approach to the integration of graphics and vision; Genetic algorithms for vision; Innovations in closed loop object
recognition. Integrating Graphics and Vision for Object Recognition will be of interest to research scientists and practitioners working in fields related to the topic. It may
also be used as an advanced-level graduate text.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780792372073
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780792372073
Profundidade 1.27 cm
Referência 9780792372073
Ano da edição 2000
Idioma Inglês
Número de Páginas 204
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorMark R. Stevens; J. Ross Beveridge; Larry M. Bates

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Integrating Graphics And Vision For Object Recognition