Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
  • 123478765
  • 1003259646

Introduction To Sport Marketing (Cód: 2604520)

Smith,Aaron

Butterworth Heinemann

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 162,50

Por: R$ 146,25

em 1x no cartão de crédito
Crédito: R$ 162,50 em até 5x de R$ 32,50 sem juros
Boleto: R$ 146,25 (-10%)
Cartão Saraiva: 1x de R$ 146,25 (-10%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 5x sem juros de


Introduction To Sport Marketing

R$162,50

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Sports Marketing is the first book to take the beginner student through the sometimes baffling world of sports marketing. Written in a very accessible manner specifically for students at the very start of their careers, this book explains the basic principles and practices of strategic marketing in the sports industry.

Unlike current texts available on the market, the book is aimed at the beginner student and equips them with the skills to:

- apply marketing theory to the unique sports industry environment
- conduct an internal and external analysis of a sport organization in order to identify market opportunities
- apply basic skills in the identification of marketing opportunities, and the formulation of these opportunities into marketing objectives
- use a marketing framework to develop a strategic sport marketing direction
- use a marketing framework to develop a sport marketing strategy that addresses segmentation, targeting, differentiation and marketing mix variables
- utilize control and quality tools to monitor progress and introduce changes to the marketing strategy and tactics.

Packed with cases, questions, exercises, illustrations and with supporting online materials, Sport Marketing should be the first stop on any beginner sports management and marketing student's reading list.

- The first book on the market for the beginner student studying sports marketing
- Packed with cases, exercises, questions, illustrations and with a raft of online material available
- Written in a highly accessible manner by a renowned sports marketing expert.

Características

Peso 0.44 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Butterworth Heinemann
I.S.B.N. 9780750686853
Referência .
Altura 0.00 cm
Largura 0.00 cm
Profundidade 0.00 cm
Número de Páginas 352
Acabamento Brochura
Cód. Barras 9780750686853
Ano da edição 2008
MÊS JULHO
AutorSmith,Aaron